Speciaal gebouwd voor de moderne verkooporganisatie.
Hoe werkt het?
Leg leads vast met e-formulieren
Maak gebruik van webformulieren waarmee klanten vragen kunnen stellen of informatie kunnen opvragen. Het formulier wordt automatisch naar de juiste afdeling gestuurd en de voortgang wordt bewaakt zodat iedere klant snel en effectief geholpen wordt.
Versnel contractbeheer, orderafhandeling en andere processen
Werkprocessen laten verschillende afdelingen samenwerken met inachtneming van alle geldende veiligheids- en auditprocedures en machtigingen. Contracten en orders kunnen worden goedgekeurd, gedigitaliseerd, beheerd en gedeeld.
Ga voor papierloos werken
Vergeet papier, printen, opslag, verzenden en archiefkasten. Papiergebaseerde processen zijn traag en foutgevoelig. Digitaliseer documenten en gebruik ze digitaal gedurende het hele verkooptraject en daarna.
Ondersteun de moderne mobiele verkoper
Laat het kantoor los. Geef verkopers, engineers en managers overal veilig toegang tot de juiste informatie op elk gewenst apparaat.
Toegang tot marketingmateriaal en verkoopdocumenten
Heeft jouw klant behoefte aan gedetailleerde productspecificaties, case studies, juridische documenten of whitepapers? Je beschikt altijd en overal direct over de laatste en juiste informatie.
Houd de volledige controle
Wanneer is een document vastgelegd of gewijzigd? Waar is het nu? Wie heeft het als laatste geopend? Traceer elke stap en behoud inzicht, overzicht en controle.
Vergrendel of deel informatie
Beveiliging op systeem-, gebruikers- en documentniveau. Bescherm jouw informatie tegen onbevoegden of deel juist informatie met betrokkenen voor altijd of gedurende een traject.