Snel en gemakkelijk scannen naar jouw HR-bedrijfsapplicatie.

Hoeveel tijd ben je maandelijks kwijt aan het scannen en opslaan van personeelsgerelateerde documenten?

En hoeveel tijd wordt er verspild met het zoeken naar een document dat niet op de juiste plek staat? Dat kan nu sneller en simpeler.

Direct scannen naar het juiste personeelsdossier
Met onze ‘scannen naar’ oplossing scan je papieren documenten direct naar het juiste dossier in jouw HRM-applicatie.
Door de directe communicatie met deze applicatie worden documenten snel en eenvoudig  opgeslagen in het juiste dossier. Verder wordt er automatisch voor gezorgd dat de gescande documenten altijd vindbaar en doorzoekbaar zijn.

Direct digitale documenten opslaan in het juiste dossier
Breid de scanoplossing uit met Capture Pack Pro en sla ook documenten die al digitaal zijn direct op in het juiste personeelsdossier.



Alle (digitale) documenten direct op de juiste plek bewaard en eenvoudig terug te vinden voor alle bevoegde medewerkers. Simpel toch?

Snel en eenvoudig scannen en opslaan
Wil je meer weten of gelijk een afspraak maken voor een demo?
Laat je gegevens achter, dan zorgen wij ervoor dat een van onze specialisten in jouw regio contact met je opneemt.

Vul hieronder je gegevens in:

    Ik heb de KYOCERA Privacy Policy gelezen en blijf graag op de hoogte van relevante Kyocera informatie.

    Akkoord

    Onze scanoplossing en Capture Pro Pack zijn onder andere geschikt voor de volgende HRM-applicaties: Afas, Raet Youforce, ELO en Docuware. Daarnaast kunnen we ook een scanoplossing op maat voor je maken.